Opțiunea de returnare a mărfurilor și garanția

În magazinul nostru online puteți returna orice marfă, în termen de 15 zile de la achiziționare. Toate produsele vândute de noi sunt acoperite și de o perioadă de garanție de doi ani.

Ce înseamnă aceasta opțiune în practică?
Toate mărfurile achiziționate de la noi pot fi despachetate acasă, utilizate în mod normal și testate timp de 15 zile. Dacă produsul cumpărat nu vi se potrivește, îl puteți returna în orice moment, înainte de expirarea a 15 zile de la livrare. De partea noastră, comanda dvs. va fi anulată și prețul de achiziție vă va fi returnat în totalitate, inclusiv transportul și taxele. Dacă mărfurile prezintă defecte în timpul perioadei de garanție de doi ani, vă vom livra un nou produs în locul celui vechi, sau vom repara produsul original cât mai curând posibil.

Ce trebuie să fac dacă vreau să returnez un produs?
Cea mai ușoară modalitate de a returna sau reclama un produs este de a utiliza serviciul Tercio Asistent, unde introduceți toate informațiile necesare, și puteți alege între returnarea produsului la un punct de ridicare, și expedierea sa la adresa noastră de livrare.

Mai sunt și alte amănunte importante?
Vă rugăm ca, în perioada primelor 15 zile, să protejați produsele cumpărate de deteriorare, astfel încât, dacă sunt returnate, acestea să nu fie uzate sau deteriorate peste uzura normală care apare în timpul folosirii lor. Asigurați-vă că produsele returnate sunt expediate înapoi împreună cu toate piesele și componentele incluse inițial în colet, inclusiv ambalajul original.

Doriți detalii suplimentare?
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați, vă oferim cu plăcere informațiile suplimentare dorite.